de dag van vertrek. - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van tomhuberts - WaarBenJij.nu de dag van vertrek. - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van tomhuberts - WaarBenJij.nu

de dag van vertrek.

Door: tomhuberts

13 September 2011 | Nederland, Arnhem

nog een paar uurtjes en dan word ik opgehaald door een collega van mij.
hij brengt mij naar eindhoven airpoort waar ik om half 3 moet zijn.
dan vertrekt mijn vliegtuig richting afgahnistan, dan gaat het dus echt beginnen!!
ik zit nu nog even gezellig met maaike op de bank, we bespreken de laatste dingen door en over een uurtje moet het dan toch echt gebeuren. dan moeten we voor 4 maandjes afscheid van elkaar nemen.
dat zal niet makkelijk worden maar het hoort er nou eenmaal bij.

ik zie jullie allemaal weer over 4 maandjes..

greetz tom

• 13 September 2011 - 11:34

Maaike Welles:

Hallo Tom,

Wij willen je een hele fijne reis naar afganistan toe wensen met hopenlijk toch ook nog wel hele mooie ervaringen.
    En kom weer veilig terug!!
    We zijn benieuwd naar je verhalen.
    Succes jongen!!
    Groetjes Geert en Maaike

• 13 September 2011 - 19:07

Maaike Tijmensen:

Lieve tom,
    Vandaag hebben we goed afscheid genomen. Raar dat je nu weg bent. T is even zwaar maar dat hoort er inderdaad bij.. Vandaag ben ik bij willeke rik en tieme en niek. En ook tieme was erg verdrietig dat je weg bent nu..;)
    Maar goed, nu op naar de nieuwe mooie en leerzame dingen! Heel veel succes de komende dagen en hopelijk spreken we elkaar snel weer.
    Dikke kus, maaike

• 14 September 2011 - 09:09

Vriezekolk:

Leuk, dat je we via deze weg kunnen gaan volgen. Hopelijk is de vlucht meegevallen en zit je al op je stekkie.

Heel veel succes!
    liefs ons.

• 14 September 2011 - 10:10

Sharon En Wim:

hoi tom
    Hoop dat je een goede reis hebt gehad .leuk dat we zo kunnen zien hoe het gaat .
    hoop dat alles goed is gegaan tot schrijfs,veel succes
    sharon