dag 6 - Reisverslag uit Kandahar, Afghanistan van tomhuberts - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit Kandahar, Afghanistan van tomhuberts - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: tomhuberts

18 September 2011 | Afghanistan, Kandahar

vandaag is bij ons de commando overdracht dus dit betekend dat ik er vanaf vandaag alleen voor sta wat betreft mij werk als sport instructuer. atf 17 vertrekt en wij atf 18 nemen de boel vanaf vandaag over. om 4 uur is de overdragt en daarna hebben we een bbq en een optreden van zangeres rachel. Er is dus een klein feestj op kandahar.
gister was mijn eerste echte rakket aanval. wij zaten met 200 man in de dutch corner en toen ging het alarm af. op dat moment schrik je even wat het is de eerste keer dat je dit mee maakt.maar al snel doe je wat je moet doen n dan is de schrik er wel vanaf. ik vermaak mij hier verder prima, het is hier 35 graden dit zal bij jullie in ned wel anders zijn!

• 18 September 2011 - 10:43

Cor En Henny:

Hoi Tom

Fijn dat de reis zo goed is verlopen. Wel een rare gewaarwording dat je midden in een grote zandbak terecht bent gekomen. Wel even schrikken na die 1ste rakketaanval, maar dat zal op den duur ook wel gaan wennen. och en op zijn tijd een feestje dan vliegen die 4 maanden om. Verder erg leuk dat we jou kunnen volgen. Tot het volgende verslag.
    Groetjes uit Milsbeek.

• 19 September 2011 - 19:02

Willeke:

Ha Tom,
    Leuk om zo te kunnen lezen hoe het met je gaat! En fijn dat de eerste berichten goed zijn. Maaike was vandaag weer hier. Dat was gezellig en gemakkelijk. Zo hoeft Maaike ook niet alleen te eten en een extra paar handen is erg welkom hier!
    Nog een voordeel voor Maaike is dat z na de drukte van 2 (huilende) kinderen volgens mij wel kan genieten van de rust in Arnhem ;)
    ik ben benieuwd naar de volgende berichten....succes en geniet van het mooie weer daar (dat is hier helaas wat anders...)
    groetjes Willeke